FOOD & SOCIAL MEDIA  - NΑ ΤΟ ΦΑΩ Η ΝΑ ΤΟ ΠΟΣΤΑΡΩ?

Food & Social Media  - Nα το φάω ή να το ποστάρω?

Food and Social Media  - Nα το φάω ή να το ποστάρω? Ερώτηση: «Πέτυχε το γλυκό;». Απάντηση: «Αν πέτυχε, λέει; 80 likes πήρε και 10 shares». Διάλογοι της νέας εποχής.   Γάλλοι σεφ απαγορεύουν τα κινητά στα ρεστοράν τους, ενοχλημέν...

Food and Social Media  - Nα το φάω ή να το ποστάρω?

Ερώτηση: «Πέτυχε το γλυκό;». Απάντηση: «Αν πέτυχε, λέει; 80 likes πήρε και 10 shares». Διάλογοι της νέας εποχής.

 

Γάλλοι σεφ απαγορεύουν τα κινητά στα ρεστοράν τους, ενοχλημένοι από τις πολλές φωτογραφίες των πιάτων που τραβούν οι πελάτες για να τις μοιραστούν μέσω κοινωνικών δικτύων.

Food bloggers και γαστρονομικά sites μάς μαθαίνουν on-line από ποια γωνία βγαίνει καλύτερατο κυριακάτικο ψητό για να μαζέψουμε περισσότερα likes, καρδούλες, retweets στην προσωπική μας σελίδα.

Διαδικτυακοί διαγωνισμοί μας καλούν να απαθανατίσουμε τη μαγειρική/ζαχαροπλαστική μας δημιουργία, να την ανεβάσουμε με το τάδε ή δείνα hashtag και να κερδίσουμε πλούσια δώρα.

Ειδικοί και αρθρογράφοι της νέας εποχής αναλύουν «το φαινόμενο», ψυχολόγοι αναζητούν τα βαθύτερα κίνητρα της επιθυμίας να «σηκώσουμε» στο διαδίκτυο «την τέλεια βελγική βάφλα» και «την απόλυτη ιταλική πίτσα» πριν καν τις γευτούμε. Και στα σπίτια μας ακούγεται όλο και πιο συχνά εκείνο το «Mηηη!!!» που ακολουθείται απ’ το «… Mην το φας ακόμη, μια στιγμή να το βγάλω πρώτα φωτογραφία».

Είναι πια σαφές, ότι μια νέα διάσταση έχει προστεθεί σ’ αυτό που μέχρι τώρα γνωρίζαμε ως «καθημερινότητα του μαγειρέματος» και «κοινωνικότητα του φαγητού».

Είναι η ιδιότυπη καθημερινότητα και κοινωνικότητα των κοινωνικών δικτύων που, όπως φαίνεται απ’ την εμπειρία και τις στατιστικές, ήρθε για να μείνει. Καθώς η σχέση του φαγητού μας με τα social media γίνεται όλο και στενότερη, μπορεί να αποδειχτεί μια ακόμη πηγή διασκέδασης, αρκεί να μην την παίρνουμε και πολύ στα σοβαρά…